همکاری مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون انصارالمهدی (عج) فارسان در پرورش استعدادهای نمایشی

امیریان گفت: این تفاهم نامه همکاری در جهت تقویت برنامه های هنری مسجد صاحب الزمان (عج) و پرورش استعدادهای نمایشی در شهر فارسان، بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون انصارالمهدی (عج) فارسان منعقد شده است.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری در جهت تقویت برنامه های هنری مسجد صاحب الزمان (عج) و پرورش استعدادهای نمایشی در شهر فارسان، بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون انصارالمهدی (عج) فارسان منعقد شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: فعالیت نمایشی فعالان کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) فارسان می توانند الهام بخش تعالی دنیای فرهنگ و هنر باشد.

 

وی اذعان داشت: جریان سازی و توجه به ارزش های انقلابی، لزوم راه اندازی سامانه آموزش مستمر و حمایت از برنامه های حوزه نمایش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان است.

 

امیریان گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان فعالیت های گسترده ای در راستای راه اندازی تئاتر مسجدی تاکنون انجام داده و استعدادهای زیادی را نیز کشف کرده است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «فاطمه جعفری» اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری به منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگی دینی و کادر سازی، توانمندسازی و هدایت ظرفیت های موجود مردمی به سمت اهداف بلند استقرار ارزش های دینی و استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات نهادهای دولتی با کانون انصارالمهدی (عج) فارسان منعقد شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: ارتقای سطح کیفی و کمی هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان، شناسایی و تربیت استعدادهای درخشان در حوزه هنرهای نمایشی، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و استفاده از ظرفیت های طرفین برای همکاری های متقابل در برنامه های هنری از محورهای این تفاهم نامه است.

 

وی گفت: هماهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، ارتباط با سایر کانون های فرهنگی هنری برای شناسایی استعدادهای هنرهای نمایشی، تولید نمایش های مسجدی و اکران در سطح شهرستان و حضور در جشنواره های نمایشی فرهنگ و ارشاد اسلامی از وظایف کانون انصارالمهدی (عج) فارسان در این تفاهم نامه است.

 

جعفری ادامه داد: حمایت از فعالیت های نمایشی کانون انصارالمهدی گوجان، تأمین مربی ویژه هنرهای نمایشی برای حضور در کانون انصارالمهدی (عج) و در اختیار قرار دادن فضا و امکانات اداره برای ارتقا سطح هنرمندان نمایشی شهرستان از تعهدات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در این تفاهم نامه است.

 

کد خبر 1137189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha