دعوت معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد مازندران از مردم برای پیوستن به پویش ملی «نذر کتاب»

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آحاد مردم شریف استان مازندران دعوت کرد با پیوستن به پویش ملی«نذر کتاب» زمینه کتابخوانی برای افرادی که امکان خرید کتاب را ندارند فراهم شود.

«معصومه فرجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه  سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران تلاش دارد با یاری مردم نوع دوست و علاقه مند به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در قالب اجرای «نذر کتاب» زمینه مطالعه را برای افرادی که قدرت خرید کتاب را ندارند فراهم کند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این پویش همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از طریق سایت www. ketab.ir انجام می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان برای پیوستن به این پویش ملی می توانند از طریق درگاه اختصاصی سایت book.icft.irو یا شماره حساب ۱۰۷۷۲۲۷۷۷۱و یا شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۴۸۱۸۶۸به نام خانه کتاب و ادبیات ایران به هر میزان که تمایل دارند حتی به اندازه ۱۰هزار تومان واریز داشته باشند.

 

فرجی یادآورشد: همچنین حامیان حقیقی و حقوقی که مایلند در این پویش شرکت نمایند می توانند معادل وجه واریزی مشخصات افراد یا گروه هایی را جهت بهره مندی معرفی نمایند.

 

 

کد خبر 1137231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha