از توزیع غذای گرم تا راه اندازی خودروی خدمت و مهربانی

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس گفت: این کانون در راستای اجرای رواق همدلی در فهما اقدام به اجرای بحث توزیع غذای گرم، بسته معیشتی، گوشت قربانی و راه اندازی خودروی خدمت و مهربانی جهت کمک به نیازمندان کرده است.

«سیدمحمد غلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس در سال 1389 تاسیس شده است و اکنون بیش از 57 نفر عضو در این کانون فعالیت دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون این کانون در راستای اجرای رواق همدلی طرح ملی فهما اقدامات بسیاری انجام داده است، گفت: در این راستا بحث توزیع غذای گرم و بسته معیشتی و توزیع گوشت قربانی به مناسبت های مختلف در دستور کار این کانون بوده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این کانون توانست با کمک خیرین یک عدد ویلچر برای برادر شهیدان نوروزی با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان تهیه کند و در اختیار ایشان قرار دهد و یک کپسول اکسیژن توسط کانون برای بیماران مبتلا به کرونا تهیه شد و به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.

 

غلامی به بحث راه اندازی ماشین خدمت مهربانی اشاره کرد و افزود: با استفاده از این خودرو بحث کمک رسانی به نیازمندان با همکاری خیرین در دستور کار قرار دارد و لوازم خانگی اهدایی را به دست نیازمندان می رسانیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس ادامه داد: با استفاده از این خودرو به صورت رایگان بحث اسباب کشی نیازمندان را انجام می دهیم و این خودرو در سطح شهر طبس فعالیت دارد.

 

وی در پایان گفت: یک مجموعه ورزشی و فرهنگی با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط این کانون راه اندازی شده است و به صورت رایگان نوجوانان و جوانان می توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

کد خبر 1137232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha