حضور سرزده رییس جمهور در بین سیل زدگان توکهور-هشتبندی

آیت الله رئیسی که صبح امروز در قالب چهاردهمین سفر استانی هیات دولت به استان هرمزگان سفر کرده است، به صورت سرزده در بین مردم خسارت دیده از سیل اخیر در بخش توکهور – هشتبندی حاضر شد و به پای درد دل مردم نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیت الله « سید ابراهیم رئیسی » به همراه حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از وزار و مسئولان محلی با حضور در بین اهالی توکهور و هشتبندی که از سیل هفته گذشته دچار آسیب شده بودند، از نزدیک در جریان خسارات سیل و مشکلات اهالی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به بازید هوایی از منطقه و خسارات وارد شده به مردم در اثر سیل اخیر، گفت: بحمد الله این سیل خسارت جانی برای مردم نداشته است و دولت در زمینه رفع خسارات و جبران آن در کنار مردم خواهد بود.

 

رییس جمهور با تأکید بر این که باید بسترهای این منطقه که استعداد خوبی در زمینه کشاورزی دارد، در خدمت توسعه بخش کشاورزی و تولید و صادرات قرار گیرد، عنوان کرد: در جلسه هیأت دولت در این زمینه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

آیت الله رییسی همچنین از تقویت زیرساخت‌های منطقه شرقی هرمزگان با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و قرارگیری در مسیر ورود سیلاب ناشی از بارش‌ها در بالا دست به دریا خبر داد و از وزارت نیرو نیز خواست تا تدابیر جدی در این زمینه اتخاذ کند.

 

وی همچنین در مورد بهبود وضعیت جاده منطقه توکهور و هشتبندی و ارتقای آن به شهرستان نیز گفت: این موضوعات جمع بندی خواهد شد و در مورد آنها تصمیمات لازم گرفته خواهد شد و من همیشه به حضور در میان شما مردم پر تلاش و زحمتکش افتخار می‌کنم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1137264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha