کانون های مساجد با بهره گیری از زبان هنر، زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند

حجت الاسلام مختاری گفت: کانون های مساجد با بهره گیری از زبان هنر، زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و جوانانی با هویت و متعهد به اسلام و انقلاب تربیت و به جامعه تحویل خواهند داد.

حجت الاسلام «هادی مختاری ولاشدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: همه تلاش ما در کانون مساجد بر جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت نسلی انقلاب و ارزشی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای گل چال سر نکا افزود: در این راستا با همه توان در قالب برنامه های مختلف وارد عمل شده ایم و خوشبختانه با توان و قدرت اعضای کانون اکنون به مرحله کشوری رویداد ملی فهما در بخش نمایش راه یافته ایم.

وی خاطر نشان کرد: اعزام گروه های نمایش به شهرهای مختلف و محلات مختلف سطح شهرستان گامی مهم برای خودکفایی در این بخش بوده است تا در انتقال ارزش های دینی، اسلامی و ملی موفق عمل شود و این گروه ها در مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به اجرای نمایش می کنند.

 

حجت الاسلام مختاری گفت: کانون های مساجد با بهره گیری از زبان هنر، زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و جوانانی با هویت و متعهد به اسلام و انقلاب تربیت و به جامعه تحویل خواهند داد.

 

مدیر مسئول کانون ثامن الائمه(ع) نکا افزود: جهت تنوع در کار فرهنگی و هنری کانون مسجد و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه های مسجد که متناسب با ماموریت های کانون مسجد است؛ اقدام به گروه نمایش با نام «مرثیه آفتاب» کرده و این گروه با قوت هر چه تمام تر در این بخش فعال است.

وی تصریح کرد: برنامه های گروه نمایش با محوریت مسجد و با حضور مردم، ارکان کانون و امام جماعت محله برگزار می شود تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه اثرگذار باشد.

 

حجت الاسلام مختاری گفت: این برنامه ها متناسب با ماموریت مسجد و کانون و جهت نهادینه کرن فرهنگ ایثار و شهادت و جذب حداکثری جوانان به کانون مسجد و فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و دینی انجام شده است.

 

وی یادآور شد: کشف استعدادهای بچه های مسجدی در قالب توجه به ارزش های دینی در قالب هنر از برنامه ها مدون ماست که با قوت اجرایی می شود و با توجه به هجمه های دشمنان علیه نسل جدید، نباید این میدان را خالی کنیم و فعالیت کانون های فرهنگی هنری موقعیت خوبی در این عرصه است.

کد خبر 1137273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha