آزمون داوطلبین وکالت مرکز وکلای لرستان برگزار شد

محمدیان گفت: برای دومین بار آزمون داوطلبین وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

«مسلم محمدیان» امروز(23 دی) در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این آزمون مربوط به داوطلبین وکالت مرکز وکلا می باشد.

 

وی افزود: داوطلبین پس‌از کسب نمره علمی برای مصاحبه‌های عمومی و تخصصی دعوت شده‌اند این افراد پس‌از کسب نمره قبولی در این مرحله برای کارآموزی دعوت و به مدت ۱۸ ماه به محاکم دادگستری معرفی خواهند شد

 

رئیس مرکز وکلای استان لرستان بیان کرد: این آزمون برای دومین‌بار در استان لرستان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به سابقه‌ای که قبلاً در برگزاری این آزمون و کیفیت خوبی که در برگزاری آن داشتیم امسال نیز مجدداً این امتیاز را به ما واگذار شد که بتوانیم به‌نحو احسن تر و با امکانات بهتر آزمون را در استان برگزار کنیم.

 

محمدیان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون تلاش شد، مانند سنوات قبل از حضور اساتید فرهیخته و مجرب استان بهرمند شویم .

 

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبین در این آزمون ۱۴۳ نفر هستند، اذعان داشت:  پس‌از کسب نمره قبولی و نهایی ان‌شاءالله به حرفه شریف وکالت نائل خواهند شد.

 

محمدیان ادامه داد: سعی کردیم که در این آزمون از امکانات بروز و پیشرفته که مدنظر هست استفاده کنیم.

 

رئیس مرکز وکلای لرستان اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم همچون سنوات قبل این روند ادامه داشته باشه و از مراجعه داوطلبین وکالت به استان‌های دیگر خودداری به عمل بیاد و این روند روبه‌رشد و ادامه داشته باشد.

کد خبر 1137305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha