باید راه پر افتخار شهدای مدافع سلامت را ادامه دهیم

کیانی با بیان اینکه شهید اسماعیلی یک استاد کامل به تمام معنا بود و پر شدن جای خالی نخبگانی همچون این شهید عزیز سالیان سال به طول می ‌انجامد، گفت: باید راه پر افتخار شهدای مدافع سلامت را ادامه دهیم

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدعلی کیانی» امروز(۲۳ دی) در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع سلامت، «محمد اسماعیلی» اظهار کرد: از تلاش‌ها و زحمات تک‌تک برگزارکنندگان یابود پزشک شهید دکتر اسماعیلی تشکر می‌کنیم و نام و یاد استاد شهید و دیگر شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: من افتخار شاگردی دکتر اسماعیلی را داشتم و این شهید عزیز یک استاد کامل به تمام معنا بود و پرشدن جای خالی نخبگانی همچون شهید اسماعیلی سالیان سال به طول می‌انجامد و چنین وضعیتی برای پر شدن جای خالی شهید خوارزمی هم هست.

 

وی با بیان اینکه استاد اسماعیلی شخصیتی بی‌بدیل در رشته نفرولوژی بود، خاطرنشان کرد: شهید اسماعیلی همواره و تا آخرین نفس در مسیرهای مختلف از جمله درمان بیماران تلاش می‌کرد و حضور در این محفل و سخنرانی در آن برای من کار آسانی نیست.

 

کیانی تاکید کرد: امیدواریم که ادامه‌دهنده خوبی در راه پرافتخار تک‌تک شهدای مدافع سلامت همچون پزشک شهید دکتر اسماعیلی باشیم و بتوانیم همانند این شهید عزیز بهترین نوع خدمت را ارائه دهیم.

 

«محمد اسماعیلی» هم در این مراسم اظهار کرد: خداوند در وجود شهید اسماعیلی صبر، علم، بردباری، خوش‌فکری و تفکر همراه علم و منطق هدیه کرد و از علمی که داشت به بهترین شکل در مسیر رفع مشکل بیماران استفاده کرد.

 

عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشمی بیرجند تصریح کرد: استاد اسماعیلی به جز حوزه پزشکی در موضوعات مختلف اجتماعی فعال بود و همواره مردم‌دار بود و کار برایش هیچگاه تعطیل نبود و همواره برای بیمارانش وقت می‌گذاشت، یکی از ویژگی‌های بارز برادر شهیدم داشتن یک منش پدرانه بود و با تمام توان سعی بر رفع مشکلات بیمارانش داشت و همین خصوصیت او را در نزد آنها محبوب کرده بود.

 

برادر شهید اسماعیلی با بیان اینکه شهید اسماعیلی برخورد بسیارخوبی با بیمارانش داشت و در طول دوره درمان به آنها امید می‌داد، خاطرنشان کرد: بُعد فداکاری حرفه‌ای دکتر اسماعیلی بر هیچکس پوشیده نیست و همین خُلق و خو موجب شد که مردم، اساتید و شاگردان قدردان و وفادار از زمان ابتلای این استاد شهید تا شهادتش و حتی پس از آن در کنار خانواده‌اش باشند.

 

وی افزود: از طرف تک‌تک اعضای خانواده شهید اسماعیلی از فرد فرد کسانی که در طول یک سال اخیر با خانواده این پزشک شهید مدافع سلامت ابراز همدردی کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم و همواره قدردان این مهربانی‌های بی‌پایانشان هستیم.

کد خبر 1137306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha