کارگروه نخبگان در مراکز شهرستان های ایلام تشکیل می شود

بهرام نیا با بیان اینکه برای توسعه استان از نخبگان استفاده خواهیم کرد، گفت: کارگروه نخبگان را در تمام شهرستان ها تشکیل می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در دیدار با جمعی از مردم ایوان، با بیان اینکه برای توسعه استان، با شیب ملایم از نخبگان و نیروهای شایسته تر استفاده خواهیم کرد، اظهار کرد: برای توسعه استان، با شیب ملایم از نخبگان و نیروهای شایسته تر استفاده خواهیم کرد.

 

« حسن بهرام نیا»  با بیان اینکه  کارگروه نخبگان را در تمام شهرستان ها تشکیل خواهیم داد، گفت: این کارگروه ها به صورت فصلی با مسئولین استانی در ارتباط با موضوعات شهرستان بحث و تبادل نظر خواهند کرد و خروجی را برای اجرا و سیاست گذاری استفاده خواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: در توزیع مدیریت ها در سطح استان تلاش شده عدالت لحاظ شود، اما شایسته سالاری با روحیه ایلی، قبیله ای، طایفه گرایی و تعصبات عشایری منافات دارد.

 

استاندار ایلام یادآور شد: باید از هم افزایی همه نیروهای موثر در استان استفاده کنیم خصوصاً از ظرفیت بالای نمایندگان استان برای جذب اعتبارات و پیشبرد پروژه های عمرانی استفاده شود.

بهرام نیا با اشاره اینکه دریافت مجوز گازرسانی به 21 روستای استان با همراهی نمایندگان محترم تحقق یافت، افزود: نگاه و تجربه 32 سال خدمت بنده می گوید در سایه وحدت و همدلی می شود کاری انجام داد، به صورت جزیره ای عمل کردن به جایی نخواهیم رسید.

 

وی گفت: هرچه از ظرفیت خرد جمعی بیشتر استفاده کنیم به همان نسبت توفیقات بیشتری خواهیم داشت، هر چه بیشتر در بین مردم باشیم و مشکلات را به صورت میدانی لمس کنیم، به همان نسبت بیشتر توفیق خدمتگزاری به مردم را خواهیم یافت و از مصادیق حضور میدانی در میان مردم و بازار بحث نان بود که واقعا در این حوزه در حق مردم جفا می شد و در بازدید از واحدهای نانوایی مشکلات بسیاری مشاهده شد.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: منش و گفتمان ما حضور در میان مردم و میدان است و مردم هم در این زمینه می توانند به ما کمک کنند؛ همین نشست ها و نظرات دوستان بسیاری از مشکلات را عیان خواهد کرد، مسائلی که از زاویه دید بنده مغفول است به واسطه ی همین جلسات گفته خواهند شد.

کد خبر 1137318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha