محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در مسجد اعظم شهرستان پارس آباد برگزار شد

طاهری گفت: محفل انس با قرآن کریم شامگاه دیروز ۲۳ دی ماه با حضور قاریان بین المللی در مسجد اعظم آقا ابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد برگزار شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم شامگاه دیروز 23 دی ماه با حضور قاریان بین المللی در مسجد اعظم آقا ابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد برگزار شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: احمد ابوالقاسمی و معتز آقایی از اساتید برجسته بین المللی و رضا محمدپور و جابر ایزپناه از اساتید استانی در این محفل به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این برنامه معنوی و فرهنگی از طریق شبکه شاد نیز برای دانش آموزان به صورت مستقیم پخش شد.

 

طاهری عنوان کرد: حضور عموم مردم شهرستان پارس آباد در این محفل قرآنی بسیار خوب بود و البته تمامی دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لحاظ شده بود.

 

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی و سنجش قاریان و حافطان قرآن کریم برای اولین بار در شهرستان پارس آباد با مشارکت موسسه قرآنی تسنیم با حضور این اساتید صورت گرفت.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: حضور این اساتید در این محافل و دوره های آموزشی می تواند زمینه کشف استعدادهای قرآنی در این شهرستان شود و موسسه های قرآنی باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1137436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha