امام خمینی (ره) خباثت اسرائیل را به همگان معرفی کرد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: امام خمینی (ره) آینده‌نگر، شجاع و بصیر بود و هشدار داد، نهیب زد و خباثت اسرائیل را به همگان معرفی کرد و فرمود که اسرائیل غده سرطانی برای امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۴ دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تجلیل از مادران شهدای والامقام اظهار کرد: مادران کانون مهر، عاطفه، عشق و محبت هستند و مادر شهدا توانستند چنین فرزندانی را پرورش دهند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: قرآن کریم و دین مبین اسلام از زنان انسان‌هایی ستبر و سخت ساخته است که مانند کوه در مقابل حوادث سخت، استوار می‌مانند.

 

وی با اشاره به نقش زنان در عصر پیامبر اکرم (ص) و جریان عاشورا اذعان کرد: خداوند سبحان، انقلاب اسلامی را به عنوان یک هدیه و نعمت بزرگ الهی به ما ارزانی داشت که در این انقلاب، انسان‌های بی‌نظیری پیدا شدند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: جنگ تحمیلی را باید جنگ جهانی سوم بدانیم چرا که همه دنیا با دست پُر به سمت ما آمدند در صورتی که دست ما خالی بود اما امید به خداوند متعال داشتیم و با همین اعتقاد، دشمن را به عقب راندیم.

 

وی با بیان اينکه پدران و مادران شهدا، کارخانه‌های شهیدساز و انسان‌ساز هستند عنوان کرد: در رابطه با شهدا کم‌کاری شده و باید تهیه و انتشار زندگینامه شهدا در جامعه صورت گیرد تا آیندگان میراث‌دار شهدا باشند.

 

امام جمعه اندیمشک به روز ملی غزه و بیان مطالبی در این خصوص پرداخت و بیان کرد: حدود ۷۰ سال می‌شود که فلسطین، بیت‌المقدس و قدس در اسارت قوم یهود به عنوان بدترین قوم تاریخ هستند.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) آینده‌نگر، شجاع و بصیر بود و هشدار داد، نهیب زد و خباثت اسرائیل را به همگان معرفی کرد و فرمود که اسرائیل غده سرطانی برای امت اسلام است.

 

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به بیان موضوعاتی در ارتباط با انقلاب اسلامی، جایگاه مادران و پدران شهدا، موضوع غزه و آیات قرآن در مورد قوم یهود پرداخت.

کد خبر 1137489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha