رفع مشکلات جامعه نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است

امام جمعه سنندج گفت: رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است و باید از ظرفیت جوانان خوش فکر و توانمند برای عبور از مشکلات بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: عبور از مشکلات جامعه ما با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت جوانان امکانپذیر است که باید در کنار آینده‌نگری و برنامه‌ریزی برنامه‌‌ها در راستای رفع مشکلات مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

وی تصریح کرد: جوانان برای تشکیل زندگی و استقلال نیاز به توجه در حوزه‌های ایجاد اشتغال و مسکن دارند و باید در این راستا تسهیلگری صورت گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه رسالت اصلی مسئولان خدمت به مردم است، افزود: شایستگی یک مسئول در میزان خدمت او به مردم معنا پیدا می‌کند.

 

 

امام جمعه سنندج یادآور شد: مشکلات معیشتی و ایحاد سرپناه و مسکن برای افراد باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه افزایش قیمت کالا فشارهای زیادی را به مردم به ویژه قشر نیازمند وارد کرده است، اعلام کرد: مسئولان باید بر بازار و قیمت کالا نظارت جدی داشته باشند.

 

 

وی حضور مسئولان در نمازهای جمعه و میان مردم را گام ارزشمندی در راستای شناخت بهتر و بیشتر مشکلات جامعه دانست و گفت: این امر به تصمیم‌گیری‌های درست برای حل مشکلات کمک می‌کند.

کد خبر 1137508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha