دشمن به دنبال تغییر افکار مردم در خصوص مصالح ملی کشور است

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم در خصوص مسائل انقلابی دینی و مصالح ملی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به کمپین جهانی فشار حداکثری و جنگ جهانی اقتصادی علیه ایران از سال ۱۳۹۸  با میدان داری ترامپ و رژیم صهیونیستی و دولتهای همپیمان عربی در منطقه و هم‌زمان به اوج رسانی جنگ چند ضلعی و ترکیبی در عرصه‌های رسانه‌ای امنیتی سیاسی دیپلماسی روانی-اجتماعی که اکنون با راهبرد مهار حداکثری در قالب طرح هزار و ضربه چاقو و همزمان با مذاکرات یمن ادامه دارد  اشاره و تاکید کرد: تداوم همین محاسبات اشتباه و اختلال محاسباتی است که  کماکان در همان مسیر غلط تداوم یافته و خواهد یافت.

 

حجت الاسلام علیرضا علی اکبری به بیان علت و علل اشتباه محاسباتی دشمن اشاره کرد و افزود: علت اول نادیده گرفتن فاکتورهای معنوی عواملی مانند توکل و امداد غیبی را محاسبه نمی‌کنند و دیگر اینکه ملت بزرگ ایران را نمی‌شناسند.

 

وی با تاکید بر دشمن فعال‌تر از همیشه مشغول کار است، ادامه داد: دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسؤولان و تغییر افکار مردم در خصوص مسائل انقلابی دینی و مصالح ملی کشور هستند.

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به مذاکرات وین و با بیان اینکه از روز اول مذاکرات دولت سیزدهم غربی‌ها حساب ویژه‌ای روی فضاسازی رسانه‌ای باز کردند، افزود: دست خالی غربی‌ها و دست پر ایران برسر مذاکره علت اصلی این ماجراست.

 

وی تصریح کرد: با وجود اراده جدی ایران در مذاکرات طرف غربی با کمک قرارگاه رسانه‌ای خود و تحرکات رسانه‌ای برخی وادادگان و مرعوبان داخلی تلاش دارد با ارائه روایت دلخواه خود فضای داخلی مذاکرات را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد و در این جنگ روایت‌ها روایت سازی معکوس از آنچه در حال وقوع است راهبرد اصلی غربی‌هاست.

 

کد خبر 1137512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha