مسئولان بر قیمت کالاها نظارت جدی داشته باشند

حجت الاسلام فلاح گفت: مسئولان به قیمت کالاها و کم فروشی ها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان که در مصلی نماز جمعه شهر لیسار برگزار شد، ضمن دعوت از شرکت کنندگان به تقوای الهی به چندین آیه از کلام الله مجید اشاره کرد و افزود: انسان‌هایی که در راستای ولایت باشند و در ذیل ولایت فقیه و انبیای الهی قدم بردارند آنها به هیچ وجه زیان نمی بینند و این چنین انسان‌ها همه کارهایشان بوی خدا می‌دهد و هر کاری که انجام می‌دهند در راه و رضای خداوند انجام می‌دهند و در سختی ها فقط امیدشان به خداوند است و از دشمنان باکی ندارند و کشته شدن در راه خدا را یک سعادت بزرگ می‌دانند .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش، انقلاب اسلامی ایران را‌ یک انقلاب دینی دانست و تصریح کرد: دشمنان با انقلاب اسلامی مخالف هستند که آنها را رسوا می‌کند.

 

وی به حماسه ۹ دی و سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم اشاره کرد و گفت: مردم در حماسه ۹ دی به میدان آمدند و غیرت دینی خود را به دشمنان نشان دادند.

 

حجت‌الاسلام فلاح نترس بودن، انفاق کردن و بی تفاوت نبودن در مورد موضوعات مختلف دینی را از ویژگی های انسان های تحت ولایت انبیای الهی دانست و خاطرنشان‌کرد: امروز دشمنان با همه امکانات و ابزار در فضای مجازی در فکر این هستند که گناه و فساد را در داخل کشورهای اسلامی رواج دهند و مردم را نسبت به دین خود بی تفاوت کنند که مردم بصیر ما باید آگاه باشند و فریب دشمنان را نخورند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ۲۶ دی سالروز فرار شاه خائن از کشور اشاره کرد و افزود: کسانی که دلبسته به خارج از کشور هستند بدانند که عاقب همه آنها فرار و مرگ خواهد بود.

 

وی در ادامه با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و شهادت شهید نواب صفوی اشاره و سالروز رحلت آن حضرت و شهید نواب صفوی را تسلیت گفتند.

 

حجت‌الاسلام فلاح بر نظارت دقیق بر قیمت کالاها و اجناس تاکید کرد و گفت: مسئولان به قیمت کالاها و کم فروشی ها نظارت جدی داشته باشند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به مشکل ترمیم سردهنه های کشاورزان، ایجاد پست فشار قوی برق و ضعف و نبود کیفیت در آب شرب ساکنان بخش اشاره و از مسئولان مربوطه خواستند که این موضوعات را پیگیری و برطرف کنند.

کد خبر 1137516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha