تدفین ۲شهید گمنام در مسجد محمد رسول الله(ص)بندر امیرآباد بهشهر

سردار ملکی از برگزاری مراسم تشییع دو شهید گمنام در روز یکشنبه ۲۶ دی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد خبر داد و گفت: این شهدای والامقام در مسجد محمدرسول الله(ص) خاکسپاری می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(۲۴دی) در جمع خبرنگاران از میزبانی مردم استان از پیکر مطهر ۲شهید گمنام «۴۰ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید ۲۳ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه» سال‌های دفاع مقدس در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) خبر داد و اظهار کرد: پیکر مطهر فرزندان روح الله که به تازگی تفحص شد با حضور مسئولین کشوری و استانی و مردم شهیدپرور در بندرامیرآباد تشییع می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران زمان تشییع دریایی پیکر این شهدای گمنام را ساعت ۷و ۳۰دقیقه یکشنبه ۲۶دی ماه جاری اعلام کرد و افزود: این مراسم از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیروهای دریایی منطقه، سپاه، ارتش و...  برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در ادامه، تشییع پیاده شهدا را با حضور نیروهای نظامی از اسکله تا درب بندر خواهیم داشت، گفت: پیکر مطهر ۲شهید خوشنام تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

 

سردار ملکی از برگزاری مراسم وداع با پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در سپاه ناحیه بهشهر خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۷ صبح شنبه همراه با زیارت عاشورا برگزار می‌شود.

 

وی همچنین زمان استقبال از پیکر مطهر شهدا را در منطقه دهستان میانکاله ساعت ۹صبح شنبه ۲۵دی ماه اعلام کرد و  یادآورشد: این مراسم از روستای قره تپه آغاز و استقبال از شهدا در دیگر روستاهای منطقه نیز برگزار خواهد شد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران زمان مراسم شب وداع با پیکر این شهدای تازه تفحص شده را ساعت ۸و ۳۰دقیقه شنبه ۲۵دی ماه در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد اعلام کرد.
 

 

کد خبر 1137530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha