سپاه به دنبال بومی سازی امنیت  در سیستان و بلوچستان است

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تلاش سپاه ایجاد امنیت پایدار برای توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی است، گفت: سپاه به دنبال بومی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرتیپ پاسدار محمد کرمی در ویژه برنامه تلویزیونی بازتاب شبکه استانی هامون بیان داشت: رزمایش محمد رسول الله در ادامه برنامه های سالانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد توانایی و بالا بردن سطح دانش نظامی و استفاده و آشنایی با فناوری های جدید است که در منطقه جنوب شرق کشور برگزار شد که در این رزمایش همه نیروهای مسلح و سازمان ها همکاری و حضور داشتند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در این رزمایش از خلاقیت و توانمندی های نیروهای بسیج، گردان های بیت المقدس، امام علی(ع) و امام حسین(ع)، نیروی انتظامی، مرزبانی و مجموعه های مختلف نظامی با حفظ انسجام و با برنامه ریزی دقیق استفاده شد.

 

کرمی با اشاره به اینکه در رزمایش محمد رسول الله سطح  توانمندی های نیروها و حوزه تاکتیک به نمایش گذاشته شد، گفت: این رزمایش برای دوستداران انقلاب، پیام  انسجام، برادری و ایجاد وحدت را به دنبال داشت و دشمنان بدانند که  نظام جمهوری اسلامی، یک نظام قدرتمند  است که به فضل الهی می تواند امنیت را در کل منطقه برقرار کند.

 

وی افزود: استفاده از فناوری های جدید  در حوزه نظامی خیلی مهم است زیرا که دانش نظامی یک دانش بسیار مهم است یک نیروی نظامی دارای اندیشه باید همیشه   آماده باشد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه  عنوان کرد: نظیر این رزمایش در قشم برگزار شده و سلسله وار در دیگر استانهای کشور در حال برگزاری است و در آینده در خراسان رضوی اجرا می شود.

 

کرمی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متعلق به مردم دانست و گفت: تلاش سپاه ایجاد امنیت پایدار برای توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

 

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال بومی سازی امنیت  در سیستان و بلوچستان است، افزود: نگاه سپاه به مردم بکارگیری توانمندی و استفاده از ظرفیت آنان است.

کد خبر 1137555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha