جشنواره «آوای زندگی» در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» با عنوان «آوای زندگی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» با عنوان «آوای زندگی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

این جشنواره با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه، بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

شناسایی، ارزیابی و تقویت فعالیت مساجد و بقاع متبرکه در حوزه خانواده از اهداف نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» با عنوان «آوای زندگی» است.

 

ائمه جماعات، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کارگزاران، فعالین مردمی مساجد و بقاع متبرکه می توانند اقدامات و فعالیت های خود را در حوزه ‌های ترویج و تسهیل ازدواج آسان، احیای سنت واسطه گری و فعال سازی خیرین به دبیرخانه جشنواره «آوای زندگی» ارسال کنند.

 

طراحی و اجرای برنامه های خانواده محور، تولید محصول با موضوع خانواده، استفاده از ظرفیت سایر مجموعه ها و تعامل با رسانه ها از دیگر محورهای نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» با عنوان «آوای زندگی» است.

 

مهلت شرکت در نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» تا ۱۵ اسفند سال جاری تعیین شده است و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام مساجد جهت شرکت در جشنواره به سایت zil.ink/avayezendegii_ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 1137610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha