راهبرد برنامه کانون های فرهنگی مساجد در دهه فجر برمبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

حجت اسلام شکری با اشاره به اهمیت توانمندی کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور تبیین برنامه های دهه فجر گفت: راهبرد برنامه کانون های فرهنگی مساجد در دهه فجر برمبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست خبری که شنبه ۲۵ دی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد گفت: راهبرد برنامه کانون های فرهنگی مساجد در دهه فجر برمبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: با توجه به اهمیت برپایی برنامه های مناسبت دهه فجر در فضای مسجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدتی در این خصوص با هم اندیشی امام مسجد اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه مساجد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد کلانی برای برپایی ویژه برنامه های کانون های مساجد است که متناسب با اهمیت آن ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر با توجه به ظرفیت گروه های سنی نوجوان و جوان مساجد اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: رویداد ملی فهما نیز به عنوان یکی از مهمترین طرح های ملی کانون های مساجد در سومین سال با عنوان شعار به توان مردم برگزار شد و در این دوره از استان البرز، ۱۲ کانون فرهنگی هنری مسجد به مرحله کشوری راه یافتند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن را پیشاپیش گرامی می داریم و با توجه به فرمایش نماینده ولی فقیه در استان البرز ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای راهپیمایی روز میلاد آمادگی لازم را دارد. 

 

 

 

کد خبر 1137663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha