۱۰۰ خانوار در جریان سیل مورموری دچار خسارت شده اند

بهرام نیا با بیان اینکه هیچ گونه تلفات جانی در سیل شهر مورموری گزارش نشده است، گفت: بیش از ۱۰۰ خانوار در سیل مورموری دچار آسیب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه نیروهای امدادرسانی و خدمات رسان و تیم مدیریت بحران در منطقه سیل زده مورموری حضور دارند، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی در سیل شهر مورموری گزارش نشده است.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه بیش از 100 خانوار در سیل مورموری دچار آسیب شده است، افزود: سیل شب گذشته خسارت های زیادی نیز به زیرساخت های شهر مورموری وارد و  تخریب کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در ساعات اولیه وقوع سیل، کار  امداد رسانی به مردم را در دستور کار دادند، ابراز کرد: مردم با نوع دوستی و همکاری برای کمک به آسیب دیدگان پیش قدم شدند.

 

 استاندار ایلام با اشاره به اینکه  ریزش باران سیل آسا ظرف نیم ساعت باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر شهر مورموری شد، گفت: با توجه به آمادگی ها وهشدارهایی که قبل از بارندگی داده شده بود و با تشکیل ستاد مدیریت بحران در کمترین زمان ممکن تصمیمات خوبی برای امدادرسانی به مردم سیل زده بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان گرفته شد.

 

بهرام نیا بیان کرد: با آسیب دیدن زیرساخت های بخش مورموری، این شهر و تعدادی از روستاها دچار قطعی برق و شکستگی لوله آب شد که البته برق این منطقه با تلاش نیروهای مربوطه به سرعت وصل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تخلیه آب از شهر مورموری و منازل مسکونی در حال انجام است‌، خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان و نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند.

کد خبر 1137673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha