هسته های مقاومت در دنیا حرف اول را می زند

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز هسته های مقاومت در دنیا حرف اول را می زند، گفت: جبهه مقاومت از مرکز ایران و ولایت فقیه سرچشمه می‌گیرد و در منطقه قدرت نمایی می‌کند و آثارش را در خود کشورهای غربی مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۲۵ دی) در دیدار با سرمربیان حلقه های صالحین سپاه شهرستان نهبندان با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: آنچه را شما، ایثارگران و خانواده شهدا هزینه کرده و می کنید به نسبت دستاوردی که لایه پنهان‌اش خیلی پنهان است به این معنی که فهمیدن نقش انقلاب در جهان دقت و تحلیل کافی لازم دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آن خطر عظیمی که از کنار گوش جامعه بشریت این انقلاب رد کرد برای همه افراد قابل فهم نیست وقتی کسی می تواند اینها را توجه کند که از برنامه های گذشته و آینده استعمار اطلاع کافی داشته باشد.

 

وی به برنامه استعمار در سقوط اندلس مسلمان را یادآور شد و افزود: آنچه ما امروز به‌عنوان ایالات‌متحده امریکا مطرح می‌کنیم، آمریکا نیست، بلکه اروپایی ها هستند که به دورغ گفته‌اند کریستف کلمب آن قاره را کشف کرد اما این واقعیت ندارد چون قاره آمریکا دارای تمدنی بود و حدود ۱۰۰ میلیون نفر در آن قاره نیز زندگی می کردند که با ورود این اروپایی ها به آن، نزدیک به ۸۰ میلیون نفر را کشتند و بر سر قبر آنها ایالات متحده را ساختند و همین خواب را برای کشورهای اسلامی و آسیا دیدند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه استعمار برای تسلط بر دنیا مانع خود را قرآن می داند و برای از بین بردن فرهنگ، عقیده و اخلاق قرآنی تلاش می کند، بیان کرد: اگر چناچه این انقلاب به وجود نمی آمد و آنها با این سلطه فرهنگی و تبلیغاتی و روانی همراه با قدرت های نظامی که داشتند در هر جایی کروه زمین نیروهایی می گماشتند و به وسیله آنها بر مردم حکومت می کردند و اگر حرکت و جنبشی بر خلاف میل آنها به وجود می آمد سیستم را به نفع خود تغییر می دادند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معجزه الهی بود، عنوان کرد: آنچه که هزینه می کنید در واقع نجات نوع بشر است و به پشتوانه این انقلاب ملاحظه کنید که طرح های استعمارگران از میان رفت و به برکت این انقلاب است که اسرائیل از ۲ میلیون فلسطینی غزه شکست می خورد.

 

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، فتنه‌ها و حرکت‌های دشمن بر خلاف تصورشان با شکست مواجه شد و امروز  با امریکایی مواجه هستیم که در حالت گرفتاری و بدبختی به سر می برد.

 

آیت الله عبادی در ادامه افزود: بنابراین هزینه برای ارزش های اسلامی و انسانی هر چه باشد اندک است چون این هدف خیلی بزرگ است و خوشبختانه در مقابل جنگ های روانی، تبلیغانی و فرهنگی دشمن و برخلاف تصورات آنان که می گفتند ۱۳ آبانی و ۹ دی نخواهد بود و ۲۲ بهمن تمام شد، خداوند به شما مجلس  انقلابی، دولت انقلابی و مردمی و قوه قضاییه پا در رکاب داد و دنیا روی این حساب می کند و کارهای زیرساختی که در همین مدت کوتاه انجام شده جای شکر دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مقاومت است که از مرکز ایران و ولایت فقیه سرچشمه می گیرد و در منطقه قدرت نمایی می کند و آثارش را در خود کشورهای غربی مشاهده می کنید، تأکید کرد: امروز هسته های مقاومت در دنیا حرف اول را می زند و مردم خواه یا ناخواه آن را باور می کنند.

 

وی گفت: بنابراین در جبهه مقاومت باید هزینه کرد چون دنیا را به نفع اسلام و انسان و برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می کند و این شماست که فرماندهان این جبهه هستید.

کد خبر 1137676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha