برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در کانون امام سجاد (ع) دزفول

کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و همچنین ۱۳ رجب ولایت امیر مؤمنان علی (ع) اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی، اذان و فرهنگی کرده است.

«نعمت حمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص فعالیت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول اظهار کرد: این کانون به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و ولادت امیر مؤمنان علی (ع)، برنامه‌هایی را در حوزه‌های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی تدارک دیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن در سطح روستاهای دزفول و شوش ویژه خواهران و برادران است که در رشته‌های صوت، ترتیل و حفظ حداقل یک جزء برای حافظان و حفظ با معنی سوره حجرات برای افراد عادی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات (۷ بهمن) ساعت ۱۴:۳۰ ویژه خواهران در مهدیه امام حسن (ع) و ۱۹:۳۰ ویژه برادران در مسجد زین‌العابدین (ع) برگزار می‌شود اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت اطلاع از نحوه برگزاری و ثبت‌نام در مسابقات می‌توانند با شماره تماس ۰۹۱۰۶۳۷۹۷۵۰ تماس بگیرند.

 

حمدی همچنین از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات اذان ویژه برادران خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات (۱۰ بهمن) در مسجد زین‌العابدین (ع) روستای خیبر دزفول برگزار می‌شود.

 

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب چلچراغ نماز و خانواده خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات از نیمه آذر آغاز شده و به مدت سه ماه هر هفته شنبه‌ها ۱۰ سؤال مطرح و به ۶ نفر جوایزی اهدا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی روزها و رویدادها در فضای مجازی یاد آور شد: این مسابقات از ۲۰ دی آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد و هر هفته سه سؤال مطرح و به قید قرعه به سه نفر جوایزی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 1137742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha