نیروهای مسلح دژ تسخیرناپذیر ایران اسلامی هستند

عزیزی گفت: نیروهای مسلح دژ تسخیرناپذیر ایران اسلامی هستند و مجلس شورای اسلامی برای تقویت بنیه دفاعی به زیرساخت های کشور توجه جدی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 25 دی) در گردهمایی سیاسی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه گفت: برای خنثی کردن دسیسه های آمریکای جنایتکار و دشمنان انقلاب باید اقدامات آنها را بشناسیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: پشیمان سازی از گذشته، آشفته نشان دادن حال و ناامید کردن از آینده از دسیسه های دشمنان است.

وی اضافه کرد: دشمن به هر شیوه ای متوسل می شود تا در اذهان مردم شرایط کشور را خوب نشان ندهد و با لجن پراکنی در رسانه ها و فضای مجازی این راهبرد را دنبال می کند.

عزیزی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بر قوانین و مدیران ناکارآمد متمرکز شد زیرا بیشتر مشکلات کشور از این 2 مورد منشا می گیرد و در سال های اخیر سیاست ها و مدیریت های غلط اقتصادی موجب خلق پول و تورم شد.

وی ادامه داد: حذف ویژه خواری از دیگر اقدامات مجلس یازدهم است که حذف امتیازات ویژه برای طبقات خاص مورد توجه قرار داد زیرا معتقدیم این موضوع در شان نظام اسلامی نبوده و نیست.

عزیزی اضافه کرد: این امتیازات به دلیل مدیریت های ناکارآمد و غیر انقلابی در حالی به طبقات خاص اختصاص می یافت که خانواده شهدا و ایثارگران و مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب، بعضاا مورد بی مهری قرار می گرفتند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود بیش از 13 هزار قانون موجب تورم قانون شده و مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای اصلاحات نظام های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کار گرفته است.

وی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح به کشور و لزوم توجه به بنیه دفاعی گفت: نیروهای مسلح دژ تسخیرناپذیر ایران اسلامی هستند و مجلس شورای اسلامی برای تقویت بنیه دفاعی به زیرساخت های کشور توجه جدی کرده است.

کد خبر 1137753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha