دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی به جوانان   است

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی بمنظور امید آفرینی در نسل جوان و نوجوان امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم درجلسه ستاد دهه فجر این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد صبح امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، برمردمی برگزار شدن جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه رباط کریم تصریح کرد: ما در طول این ۴۳ سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد توطئه ها و دسیسه های  زیادی را از سوی دشمنانمان تحمل و خنثی کرده ایم اما امروز براوج قله افتخارات ایستاده ایم.

وی همچنین ایام الله دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای تبیین چرایی انقلاب و بیان دستاوردهای بدست آمده در این دوران  برای نسل جوان و نوجوان کشورمان دانست .

حجت الاسلام ترابی ضمن اشاره به این موضوع که نسل جوان امروز ما سالهای پیروزی انقلاب را درک نکرده است گفت : ارائه تصویری شفاف از شرایطی که پیش از انقلاب بر این کشور حاکم بوده ومقایسه آن با آنچه در طول ۴۳ سال گذشته بدست آمده نشان می دهد دست آورد های انقلاب اسلامی شگفت انگیز و افتخار آمیز بوده است.

کد خبر 1137805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha