بیش از ۷۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در استان سمنان برگزار می شود

فلاح لاله زاری از برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه و فعالیت ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در قالب کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ،« فرشید فلاح لاله زاری» در نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه و فعالیت ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: این برنامه ها با مشارکت فعالان فرهنگی هنری و موسسه ها و انجمن های مختلف در شهرستان های مختلف استان سمنان اجرا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از این برنامه ها، سه برنامه به صورت استانی خواهد بود اضافه کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره فیلم فجر کشور در برخی از سینماهای استان سمنان، برگزاری جشنواره موسیقی استان همزمان با دهه فجر و برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استانی  از برنامه های پیش بینی شده استانی است.

 

وی با اشاره به اینکه  برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر با مشارکت و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها برگزار خواهد شد اظهار داشت: به عنوان مثال ۱۴ برنامه از جمله اجرای سه نمایش، رونمایی از شش عنوان کتاب مرتبط با انقلاب اسلامی و دهه فجر، نمایشگاه های عکس، خوشنویسی، اکران فیلم و ... است.

 

فلاح لاله زاری درخصوص  فعالیت کارگروه فضای مجازی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا محتوی تولیدی در خصوص انقلاب اسلامی و دستآوردهای مختلف را از طریق کانال های مختلف استانی ترویج و منعکس کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تحت پوشش این اداره کل نیز اشاره داشت و افزود: ارشاد اسلامی علاوه بر کمیته فرهنگ و هنر ستاد بزرگداشت دهه فجر، در کمیته مساجد که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد اداره می شود نیز مشارکت و همکاری دارد.

 

ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با حضور احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد و در آن با معرفی مسئولان کمیته های ۲۳ گانه این ستاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به عنوان رئیس کمیته فرهنگ و هنر معرفی شد.

کد خبر 1137810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha