نشست «تربيت نسل فاطمي» با هدف فرزند آوري در هفته زن

کرمی از برگزاری نشست «تربيت نسل فاطمي» با هدف فرزند آوري و تكثير مواليد در شهرستان ساوه همزمان با هفته زن خبر داد.

«نجیبه کرمی» با اشاره اینکه به همت مديريت موسسه آموزش عالي حوزوي ريحانه الرسول سلام الله عليها نشست هم انديشي مديران مدارس علميه خواهران شهرستان ساوه، زرنديه و غرق آباد با هدف اجراي برنامه هاي منسجم  فرهنگي در هفته زن و ميلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله عليها برگزار شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی و حرکت در مسیر زندگی این بانوی بزرگ اسلامی امری ضروری است.

 

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول (س) با بیان اینکه در اين نشست  ضمن بيان نظرات و ارائه برنامه هاي مدارس توسط مديران؛ مصوب ارزشمندی برای برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های این ایام انجام شد، افزود: برنامه هاي ذيل با همكاري و پشتيباني مدارس علميه خواهران  در هفته زن اجرا می شود.

 

وی برگزاري نشست مادران آسماني با همكاري بنياد شهيد و ايثارگران شهرستان ساوه را از جمله این برنامه ها دانست و ادامه داد: این برنامه با حضور مادران شهدا و همسران ايثارگران در مورخ 29 دی ماه 1400 همراه با سخنراني و مولودي خواني و تقدير از خانواده هاي شهدا برگزار می شود.

 

کرمی برگزاری نشست «تربيت نسل فاطمي» را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: این نشست نیز با هدف فرزند آوري وتكثير مواليد و حضور زوجيني كه 5 سال از زمان ازدواجشان گذشته است، با سخنراني و اجراي پرده خواني  حجت الاسلام والمسلمين آقاي وافي برگزار خواهد شد.

 

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول (س) همچنین به برگزاری كارگاه تحكيم خانواده با حضور مشاورين مذهبي حوزه هاي علميه خواهران جهت مشاوره ازدواج براي زوج در شُرُف ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: برگزاري كرسي علمي ترويجي با موضوع  «منع تشبه به جنس مخالف به مثابه قاعده فقهي » با حضور حجت الاسلام و المسلمين آقاي كدخدايي در مورخ 11بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

کرمی اضافه کرد: امید است با برگزاری این برنامه ها بتوانیم گام های موثری در راستای ترویج زندگی فاطمی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان برداریم.

کد خبر 1137822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha