تلاش و روحیه مضاعف برای خدمت به جامعه ایثارگری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت به بهترین قشر جامعه است، از این رو باید همواره با تلاش و روحیه مضاعف به جامعه ایثارگری خدمت نماییم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «جمال اسدی» عصر امروز(۲۵ دی) در نشست با کارکنان بنیاد شهرستان آبدانان، بر همدلی و همکاری میان کارکنان تاکید و اظهار کرد: وجود همدلی و هماهنگی میان کارکنان واحدهای مختلف بنیاد باعث افزایش کیفیت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه بر تعامل با جامعه هدف تاکید کرد و افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت به بهترین قشر جامعه است، از این رو باید همواره با تلاش و روحیه مضاعف به جامعه ایثارگری خدمت نماییم.

 

 وی ابراز کرد: همکاران بنیاد مشکلات جامعه هدف را از طریق ارتباط مستمر با ادارات سطح شهرستان و بنیاد ستاد استان پیگیری نمایند.

 

اسدی در ادامه با خانواده های معظم شهیدان والامقام «نعمت اله جابری» و «احمد غلامی» و جانبازان گرانقدر «مراد مرادی»، «فریدون پورسردار»، «رضا حسین پور»، «غلام کاید خورده»، «مرادعلی عبدالهی»، «رحمان بهرامی نیا» و «علی چشفر» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

کد خبر 1137895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha