برای ترویج فرزندآوری در جامعه باید زیرساخت های ایمانی و اعتقادی تقویت شود

آیت الله عابدینی گفت: باید این مهم را در جامعه تبیین کنیم که فرزند برکت است و برای تبیین این معنا علاوه بر تشویق های مالی، زیرساخت های ایمانی و اعتقادی را هم باید تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم رونمایی از کتاب 3+ که با حضور حجت ‌الاسلام سید حسین موسوی نویسنده کتاب برگزار شد، اظهار کرد: انقراض نسل یکی از عذاب های الهی است و ظلم و فسق و فجور زمینه‌ ساز عذاب الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: گاهی شبهه را مطرح می کنند و می گویند فلان کشور بی دین خیلی متقی هستند که این بلا سرشان نمیامده؟ پاسخ این است که آنها مسلمان نیستند و تحت تعالیم الهی نیستند و خدا آنها را تحت پوشش قرار نداده است.

 

وی عنوان کرد: خداوند فرموده اگر کافران کار خوبی کنند همین دنیا جوابشان را می دهم که بعد از آن بدهکارشان نباشم و اگر به ایمان مومنان لطمه ای وارد نمی شد، کاری می کردم که سقف خانه هایشان نقره باشد و به همین خاطر نباید جامعه دینی را با جوامع دیگر مقایسه کنیم چرا که در جامعه دینی نفاق و دروغ بسیار ویران کننده است و برکت را از بین می برد.

 

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: خداوند فرموده رزق شما تنها دست خداست و تأکید می کند به خاطر ترس از فقر فرزندان خود را نکشید، باید این مهم را در جامعه تبیین کنیم که فرزند برکت است و برای تبیین این معنا علاوه بر تشویق های مالی، زیرساخت های ایمانی و اعتقادی را هم تقویت کنیم.

 

گفتنی است کتاب 3+ با هدف گفتمان‌ سازی پیرامون مسأله مهم جمعیت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب منتشر شده است.

کد خبر 1137933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha