پرداخت تسهیلات به دامداران گیلان تا سقف ۵۰ میلیون تومان

علی اکبرنژاد طرح ویژه وزارت جهاد کشاورزی را تشریح کرد و گفت: تسهیلات خرید نهاده به دامداران گیلانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حجت علی اکبرنژاد» شامگاه شنبه( 25 دی) در گفت‌وگوی خبری از پرداخت تسهیلات خرید نهاده به دامداران گیلان خبر داد و اظهار داشت:‌ برای تامین نقدینگی دامداران کارت‌هایی تحت عنوان، دامدار کارت در اختیار دامداران استان گیلان قرار می‌گیرد.

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان سقف تسهیلات دامدار کارت را برشمرد و عنوان کرد: طرح حمایتی از دامداران استان برای استفاده از تسهیلات دامدار کارت تا سقف 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده که در کارت‌های 10 ، 20 و 50 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

 

علی اکبرنژاد در مورد اینکه دامداران برای دریافت این کارت‌ها چه اقداماتی را باید انجام دهند هم ابراز داشت: دامداران باید در سامانه سیتا ثبت نام به عمل آوردند و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کرده و تاییدیه دام موجود خود را بگیرند.

 

وی با بیان اینکه ظرف یک هفته کاری تسهیلات دامدار کارت با سود 11 درصدی به متقاضیان اعطا می‌شود اضافه کرد: دامداران استان گیلان پس از دریافت دامدار کارت می‌توانند به مراکز مراجعه کرده و جهت تهیه نهاده‌های مورد نیاز از دامدار کارت استفاده کنند، همچنین برای دریافت این کارت نیازی به داشتن پروانه نیست.

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان اهداف وزارت جهاد کشاورزی از اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌ در گردش مورد نیاز برای دامداران از جمله دغدغه‌های وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود دولت به منظور حمایت از این قشر زحمت‌کش اقدام به اجرای این طرح کرده است.

 

علی اکبرنژاد با بیان اینکه در صورت هویت‌گذاری دام و پلاک کوبی تسهیلات دامدار کار در اختیار قرار داده می‌شود خاطرنشان کرد: توزیع نهاده‌ها همچنین در تعاونی‌های دامداران و کارخانجات خوراک دام ادامه پیدا می‌کند و دامداران می‌توانند با ارائه دامدار کارت در مراکز اشاره شده از این تسهیلات استفاده کنند.

 

کد خبر 1137944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha