آماده باش پلیس راه در جاده ها و گردنه های استان قزوین

سرهنگ ذاکری منش گفت: با توجه به بارش برف در محورها و گردنه های استان قزوین، پلیس با آمادگی کامل و با استفاده از حداکثر توان و ظرفیت موجود در تمامی نقاط برف گیر و گردنه ها حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سرهنگ «فرهاد ذاکری منش» شب گذشته (شنبه 25 دی) در گفتگوی خبری شبکه قزوین با اشاره به حضور نیروهای پلیس در محورهای برف گیر استان بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان قزوین، اوج این بارش ها در در روز دوشنبه بوده که تا شب این بارش ها ادامه دارد و پلیس با آمادگی کامل و با استفاده از حداکثر توان و ظرفیت موجود در تمامی نقاط برف گیر و گردنه ها حضور دارد.

 

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: انتظار است سایر دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک هم همانند گذشته در کنار پلیس بوده تا بتوانیم مدیریت خوبی را برای برقراری انضباط عبور و مرور در جاده ها داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت به انجام سفر البسه زمستانی و تجهیزات لازم برای وسیله نقلیه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

ذاکری منش خاطر نشان کرد: رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور جدی رعایت کنند و با توجه به اینکه جاده ها لغزنده بوده و بارش برف و یخبندان در محورها وجود دارد و به دلیل کاهش دید، فاصله طولی با وسیله نقلیه مقابل را حفظ کرده و استفاده از کمربند ایمنی ضروری است.

کد خبر 1137960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha