احداث باغ انگور موقوفه خرم آباد شهرستان ارومیه

محمدی گفت: باغ انگور موقوفه خرم آباد شهرستان ارومیه به مساحت ۱۳ هکتار از طریق مغارسه در راستای اولویت سرمایه گذاری سازمان اوقاف کشور در حوزه کشاورزی احداث شد.

«آیت محمدی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: باغ انگور موقوفه خرم آباد شهرستان ارومیه به مساحت ۱۳ هکتار از طریق مغارسه در راستای اولویت سرمایه گذاری سازمان اوقاف کشور در حوزه کشاورزی احداث شد.

 معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل امور اوقاف و خیریه  استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد یک ماهه معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل افزود: مرمت و بهسازی پاساژ پزشکیان از رقبات موقوفه علی نقی خان با هزینه ۲۶۰ میلیون تومان به مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع درشهرستان ارومیه  از دیگر اقدامات این اداره کل است.

وی ادامه داد: همچنین در این یک ماهه تعمیر و مرمت موقوفه باباصنایعی ساختمان مسکونی (خیابان فلاحی ۳) با هزینه کرد۵۰میلیون تومان به مساحت ۴۰۰ متر مربع نیز صورت گرفته است.

 معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل امور اوقاف و خیریه  استان آذربایجان غربی تصریح کرد: سنت حسنه وقف یکی از افتخارات مکتب اسلام و نیز از موثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

کد خبر 1137992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha