پیکر مطهر شهید گمنام در آغوش خاک جیرفت آرام گرفت

امروز ۲۶ دی ماه پیکر مطهر شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار در آغوش خاک جیرفت آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۶ دی ماه پیکر مطهر شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار  در آغوش خاک جیرفت آرام گرفت.
 
حجت الاسلام «میثم تارم» در حاشیه مراسم خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: امروز در مراسم خاکسپاری و نیز روز ورود شهدای گمنام به شهرستان جیرفت سنگ تمام گذاشتند.

 

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: درخواست قشر فرهیخته، تحصیل کرده، دانشجو و اساتید برای دفن شهدای گمنام در مراکز دانشگاهی نشانه این است که این قشر پایبند به ارزش های اسلامی و متعهد به مسائل اسلام هستند.

 

وی ضمن تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، اظهار کرد: ان شاالله پس از دفن شهدای گمنام قبور مطهر آنها محل رفت و آمد مردم و دانشجویان باشد.

 

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: امیدواریم در یک مدت کوتاه مکان دفن شهید ساخته و مهیای زیارت مومنین شود.

 

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: شهدا پیام آور صداقت، امانتداری، درستکاری و در یک کلمه ادای وظیفه و تکلیف هستند که این مهم باید مورد توجه همه باشد.

 

«ناصر بهروز» در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز علی رغم بارش باران اما مردم شهید پرور جیرفت به پاس رشادت های شهدا در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام شرکت کردند.
 
فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار شهر جیرفت یک بار دیگر با حضور پر شور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام نشان دادند که پایبند نظام، ارزش های انقلاب و وفادار به امامین انقلاب هستند.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: امروز مردم نجیب داراولایه یکبار دیگر با شهدا تجدید بیعت کردند و نشان دادند که ادامه دهنده راه آنها هستند.

 

شایان ذکر است؛ پنج شنبه هفته گذشته در میان خیل عظیم مردم چشم انتظار جیرفت پیکر مطهر ۲ شهید گمنام وارد فرودگاه جیرفت شده و مورد استقبال مردم قرار گرفت، امروز پیکر مطهر یکی از این شهدا در شهر جیرفت و دیگری در شهر علی آباد به خاک سپرده شد.

کد خبر 1137997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha