برگزاری دوره‌های آموزش زبان عربی و نهج‌البلاغه در شهر ری

به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرری دوره های آموزش زبان عربی و نهج البلاغه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان ششمین دوره آموزش مکالمه زبان عربی ویژه برادران و خواهران خادمیار به صورت مجزا با هدف ارتقاء سطح علمی و آشنایی با کلمات و اصطلاحات زبان عربی برگزار می شود.

اساتید این دوره آموزشی برای برادران سید علیرضا موسوی و برای خواهران حسین حکیم هستند که ویژه برادران در روزهای یکشنبه از ساعت 17 تا 19 و ویژه خواهران از ساعت 18 تا 20 برنامه ریزی شده است. کلاس های برادران در فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز و کلاس های خواهران در دانشکده علوم حدیث حضرت عبدالعظیم الحسنی تشکیل می شود.

علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی تا 25دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. غلامی با شماره تلفن 09216077816 مسول ثبت نام اقایان و نرگسیان با شماره تلفن 09191154011 مسئول ثبت نام بانوان هستند.
همچنین کانون مرکز خدمت رضوی شهرری با همکاری کانون قرآن رضوی دوره آموزش کتاب نهج البلاغه ویژه خواهران خادمیار را برگزار می کند.

علاقه مندان برای حضور در این کارگاه تا 25 دی ماه فرصت دارند با خانم قائمی با شماره تلفن 09023137484 تماس گرفته و ثبت نام کنند. این کارگاه آموزشی به صورت حضوری در روزهای یکشنبه از ساعت 9 تا 10:30 صبح در محل فرهنگسرا ولاء واقع در میدان نماز شهرری برگزار می شود. 

از دیگر خدمات خادمیاران شهرری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تحویل تعداد 11 عدد مرغ گرم به همت کانون رسانه و فضای مجازی شهرستان ری به خیریه حضرت خدیجه(س) بود. 
این بسته  که به وزن 27 کیلو گرم و به مبلغ 7 میلیون و 700 هزار ریال بود از طریق خیریه مذکور بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کد خبر 1138025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha