تاکید بر تقویت شبکه خادمیاری جهت ارتقا کمک به مخدومین

در نشست تخصصی مسئولین و رابطین کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بر اخلاق مداری و ترویج فرهنگ رضوی تاکید و بخش های گوناگون سایت جدید خادمیاری تهران تشریح شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان نشست تخصصی مسئولین و رابطین مناطق و شهرستان ها و کانون های تخصصی و عمومی استان تهران همراه با بررسی موضوعات مختلف از جمله رعایت اخلاق رضوی، بررسی امور خدمت به مخدومین و معرفی بخش های گوناگون سایت جدید تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرشاه ولد، مسئول کانون تبلیغ دین و مداحی استان تهران در رابطه با اخلاق حسنه خادمیاران و تشکیل شورای فرهنگی استان و معرفی خادم تراز و ویژگی های مورد توجه به ارائه نکاتی پرداخت.

همچنین در ادامه علیرضا جانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران اشاعه سیره رضوی و اهمیت ترویج این امر را بر ارتقا و تقویت برنامه های معنوی جامعه موثر دانست.

وی با اشاره به اینکه توزیع کمک های مومنانه مانند اهدای بسته های معیشتی و طعام تبرکی به نیازمندان موجب پربرکت شدن سفره های آن ها می شود، بر حفظ کرامت انسانی در این گونه کمک ها تاکید و از خیرین و نیکوکاران در انجام این کمک ها و برنامه ها قدردانی کرد.

داوود آذرنوش، معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران هم در رابطه با وظایف هر یک از کانون ها و تقویت شبکه خادمیاری مباحثی مطرح کرد.

همچنین مهدی اسمعیلی، مسئول روابط عمومی و کانون خبر و فضای مجازی استان تهران سایت جدید به نشانی aqrt.ir را معرفی کرد و قسمت‌های مختلف آن را شرح و توضیح داد.

این سایت در سه بخش و سه حوزه خدمت به خادمیاران، مخدومین و خیرین طراحی شده است.

تمامی مراحل سایت اعم از کد نویسی، برنامه نویسی، طراحی سایت و دیگر امور و سامانه های مرتبط و بخش اتوماسیون اداری با بهره گیری از پتانسیل خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی استان تهران انجام شده است و امکان دسترسی به سامانه بنیاد کرامت رضوی جهت رزرو کشیک خدمت فراهم شده است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه ضمن قدردانی و تحسین مسئولین کانون های خدمت رضوی مناطق و شهرستان ها از سایت تهران، نسبت به برنامه های حوزه خادمیارای پیشنهاد، نقد و بررسی ارائه شده و به پرسش های مطرح شده توسط مسئولین استانی پاسخ داده شد.

کد خبر 1138034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha