اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در اهواز برگزار می‌شود

سردار مرادحاجتی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در اهواز گفت: این مراسم (چهارشنبه ۲۹ دی) در سالن همایش‌های سازمان آب و برق خوزستان با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» در جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»، از تقسیم کار کمیته‌های تخصصی در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: همه ظرفیت‌های موجود را به کار بستیم تا میزبان شایسته‌ای برای این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری باشیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه معتقدیم زبان فاخر هنر بین‌المللی‌ترین رسانه برای استکبارستیزی است افزود: جهت برنامه‌ریزی منسجم‌تر و همچنین انجام برنامه‌های جانبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم اختتامیه، کمیته‌های تخصصی ایجاد کردیم تا تقسیم کار مناسبی در استان صورت گیرد.

 

وی ابراز امیدواریم کرد همه نهادهای فرهنگی و هنری استان و کلانشهر اهواز کمک کنند که این جشنواره به بهترین شکل ممکن به انجام برسد و اضافه کرد: مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» (چهارشنبه ۲۹ دی) ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های بین‌‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

 

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره تلاش دارد که خروجی آثار برگزیده ضمن اکران در سینماهای استان بتواند به عنوان محتوا در بخش‌های مختلف حوزه دفاع مقدس و جبهه مقاومت کاربرد تاثیرگذاری بین نسل‌های جوان و افکار عمومی داشته باشد.

 

کد خبر 1138038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha