مسابقه نقاشی با موضوع «حجاب» ویژه فرزندان علوم پزشکی جهرم

موحد گفت: مسابقه نقاشی با موضوع «حجاب» به همت بسیج جامعه پزشکی و همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ویژه فرزندان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می شود.

«جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این مسابقه ویژه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز «زن» و با موضوع «حجاب» در این دانشگاه برگزار می شود.

 

وی به شرایط شرکت کنندگان در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در این مسابقه را فرزندان 9 تا 20 ساله کارکنان بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، معاونت ها، بیمارستان ها و... شامل می شود.

 

موحد ادامه داد:  آثار باید حتما بر روی کاغذ  A4 ارائه و مشخصات شرکت کننده ( نام و نام خانوادگی - سن - نسبت با کارمند - محل خدمت - شماره تماس ) نیز همراه با آن ارسال شود.

 

وی با اشاره به زمان ارسال آثار به این مسابقه عنوان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا روز دوم بهمن ماه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در پایان نیز به نفرات برتر شرکت کننده در مسابقه نقاشی «حجاب» جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 1138055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha