کانون فرهنگی هنری امیر المومنین (ع) ۵۰ بسته کمک مؤمنانه توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امیر المومنین (ع) از توزیع ۵۰ بسته کمک مؤمنانه به همت خیرین و فعالان عضو این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا شهر خلخال خبر داد.

«عبدالله علیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 50 بسته کمک مؤمنانه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به همت خیرین و فعالان عضو این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا شهر خلخال توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امیر المومنین (ع) تصریح کرد: این کمک های مومنانه در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند شهر خلخال قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: این بسته ها شامل برنج ایرانی، ماکارونی، انواع حبوبات، نمک، رب گوجه فرنگی، سویا، رشته سوپ و سایر اقلام است.

 

علیزاده ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری خیرین، افزود: بسته و توزیع این کمک های مومنانه با همکاری اعضای کانون صورت گرفت و تلاش کردیم تا پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امیر المومنین (ع) یادآور شد: البته از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون طی مراحل مختلف تلاش کرده ایم تا بسته های معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع شود تا دل این عزیزان را شاد کنیم.

 

علیزاده اعلام داشت: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا مهمترین محور فعالیت های اجتماعی این کانون در توزیع بسته های معیشتی است.

 

کد خبر 1138085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha