صنعتگران فارس در خصوص زیرساخت مخابراتی دارای مشکلاتی هستند

فتوحی گفت: صنعتگران فارس در خصوص زیرساخت مخابراتی دارای مشکلاتی هستند و از آنجا که شرکت مخابرات خصوصی است بین شرکت صنعتی و مخابرات برای تامین مخابرات بیرون و درون شهرک ‌ها مشکلاتی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احد فتوحی»، امروز (یکشنبه 26 دی) در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس گفت: صنعتگران فارس در خصوص زیرساخت مخابراتی دارای مشکلاتی هستند و از آنجا که شرکت مخابرات خصوصی است بین شرکت صنعتی و مخابرات برای تامین مخابرات بیرون و درون شهرک ‌ها مشکلاتی ایجاد شده است. 

رئیس شرکت شهرک‌ های صنعتی استان فارس افزود: به گفته فعالان صنعتی، فاز جدید شهرک صنعتی «فتح ‌آباد» اصلا تلفن ندارد و زیرساخت‌ های فاز قدیم نیز قدیمی است و انجام کابل ‌کشی نیز برای صنعتگران هزینه ‌بردار است. 

وی اضافه کرد: مخابرات انجام اقدامات را تا ورودی شهرک وظیفه خود می داند و معتقد است که داخل شهرک را باید شرکت صنعتی انجام دهد و صنعتگران مشخص کنند که چه خطی با چه امکاناتی می‌خواهند تا ورود کنیم. 

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تاکید کرد: مخابرات  امکان ایجاد فیبر نوری برای فاز اول از فاز دوم را مهیا نمی داند و باید طراحی جدیدی به انجام برسد و اتصال به شبکه نیز توسط مخابرات انجام شود. 

وی ادامه داد: دریافت مبلغ 500 هزار تومان از هر یک واحدهای صنعتی در 15 سال گذشته پول تلفن سیمی بوده و اکنون برای فیبر نوری باید واحدهای صنعتی دوباره هزینه بدهند.  

فتوحی تصریح کرد: این جلسات باید منجر به یک نتیجه برای صنعتگر شود و مصوبات را حتما پیگیری کنیم و جلسات بدون نتیجه فایده ندارد و مشکل صنعتگران حل نمی‌ شود. 

کد خبر 1138107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha