در توجیه مباحث انقلاب، باید حرف دل مردم را بزنیم

حجت الاسلام عبودی گفت: در توجیه مباحث انقلاب باید حرف دل مردم را بزنیم و مواظب باشیم دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» امروز (26 دی ماه) در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، اظهار کرد: کمتر کسی پیدا می شود که عشق به این مادر بزرگوار را نداشته باشد.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه متولیان بسیاری برای برگزاری برنامه های دهه فجر تعیین شده اند، گفت: این نشست به جهت محوریت انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و در راستای نشست کمیته های ستاد دهه فجر استان برگزار شد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید با شور و حال انقلابی برگزار شوند، ادامه داد: در گذشته های دور برنامه ها به صورت هنرمندانه برگزار می شد که هم اکنون نیز آثار خود را در نسل های آن روزها ماندگار کرده است.

 

حجت الاسلام عبودی یکی از راه های انتقال ارزش های انقلاب و دهه فجر را از طریق ابزار هنری دانست و افزود: در گذشته برنامه های این دهه در قالب های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر به مخاطبان عرضه می شد که اثرگذاری لازم را در افراد جامعه داشته و دارد.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید دوباره بر استفاده از ابزارهای هنری، اظهار کرد: زیبایی های دهه فجر را می توان در قالب هنر به جامعه امروزی و نسل هایی که دوران انقلاب را ندیده اند، منتقل کرد.

 

وی مردمی سازی و جذابیت های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برنامه های شاد و اثرگذار برای نوجوانان و جوانان در روستاها را مدنظر داشته باشیم.

 

حجت الاسلام عبودی به حضور گروه های مختلف جهادی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزان می توانند کمک های موردی به بیماران و نیازمندان در مناطق مختلف را در دستور کار داشته باشند.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد دارم اگر گروه های جهادی و همه افراد در یاری رساندن به نیازمندان و محرومان همت داشته باشند، فرد فقیری در جامعه نخواهیم داشت.

 

وی ضمن تمجید از تعامل دستگاه های مختلف با ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: نشست های مختلف فرهنگی از جمله ستادهای دهه فجر با حضور ائمه جمعه در سراسر استان برگزار و دستگاه های در هر شهرستان، شهر و بخش تقسیم کار می کنند و تعامل خوبی بین دستگاه ها و ائمه جمعه برقرار است.

 

حجت الاسلام عبودی گفت: در توجیه مباحث انقلاب باید حرف دل مردم را بزنیم و مواظب باشیم دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته نشود.

کد خبر 1138118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha