معلمان شهید تربیت بدنی نماد عینی منش و روش پهلوانی هستند

واقعی با بیان اینکه معلمان شهید تربیت بدنی نماد عینی منش و روش پهلوانی هستند، گفت: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان منشور تربیتی در بین جامعه دانش آموزی استان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدعلی واقعی» امروز (۲۶ دی) در اولین یادواره چهار شهید تربیت بدنی و سلامت خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز دانش آموزان خراسان جنوبی مرام پهلوانی و رسم جوانمردی و رشادت را از هم کلاسی ها و معلمان شهید خود فرا می‌گیرند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: معلمین شهید تربیت بدنی این استان به همگان نشان دادند که تنها راه راستین قهرمانی، سلامت و سعادت حرکت بر صراط ولایت و آموزه های اسلام ناب محمدی است.

 

وی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و نام‌گذاری این روز به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا، گفت: اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مدیون مادران و همسران صبوری است که با تأسی از حضرت زینب کبری و ام البنین(س)، فرزند و جگر گوشه هایشان را برای دفاع از کیان و ناموس امت اسلامی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و در شهادت ایشان صبر کردند تا بیرق ولایت همچنان برافراشته بماند.

 

واقعی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم با شهادت این اسوه ولایتمداری، تبلور یافت، افزود: مکتب بقا دارد و می‌ماند و مکتب حاج قاسم نیز از آنجایی که او اهل اخلاص، صدق و دلدادگی به خدا بود در امتداد مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برای خدا اندیشیدن، مقاومت و خدمت به مردم مهمترین شاخصه و سیره عملی شهید سلیمانی است.

 

وی تأکید کرد: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان منشور تربیتی در بین جامعه دانش آموزی استان تبیین شود تا آینده سازان انقلاب به نیکی دریابند که سردار دلها نسبت به ولایت، جامعه، جوانان، روحانیت و همه مصلحان اجتماعی چه نگرشی دارد و بدانند که هدف او حفظ خیمه عظیم ولایت در لوای جمهوری اسلامی است.

 

 

کد خبر 1138123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha