مسئولان آستارایی با مادر و همسر شهدا دیدار کردند

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، مسئولان آستارایی با مادر و همسر شهیدان مقصود عبدی دورجون و قادر نوبخت سوها دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) از سوی سرپرست فرمانداری، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین محلی، مادر و همسر معزز ۲  شهید والامقام در این شهرستان مورد تکریم قرار گرفتند.

 

مسئولان آستارایی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) با حضور در منزل خانواده‌ های معزز شهیدان مقصود عبدی دورجون و شهید قادر نوبخت سوها با مادر و همسر معزز این شهیدان دیدار کرده و این سفیران شهدا را مورد تکریم قرار دادند.

 

«سید سعید میر قربانی» در این دیدار گفت: شهیدان همواره زنده هستند و یاد و خاطره آنها هدایتگر راه ما است.

 

نماینده عالی دولت در بندر آستارا افزود: خانواده‌های شهیدان، جانبازان، به ویژه مادران و همسران آنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

 

میرقربانی تکریم خانواده‌های معزز ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را وظیفه همه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

گفتنی است، شهید مقصود عبدی دورجون متولد سال ۳۸ بود که از یگان ارتش در دوم فروردین ۶۱ در سن ۲۳ سالگی در شوش و شهید قادر نوبخت سوها  متولد سال ۳۹ بود که از یگان خدمتی سپاه در ۲۲ تیر ۶۵ در سن ۲۶ سالگی در قصر شیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1138146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha