ایجاد مقدمات سریعتر آزادی زندانیان فارس با فراهم شدن کمک های نقدی

ایمانیه گفت: از طریق کمک های نقدی باید مقدمات سریعتر آزادی زندانیان از زندان های فارس فراهم شود و شرایط برای اشتغال خانواده زندانیانی که به دلیل نوع جرم در زندان باید محکومیت خود را سپری کنند نیز فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 26 دی) در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: ایجاد اشتغال باید رویکرد اصلی در حمایت از زندانیان فارس باشد و لازم است تا انجمن حمایت از زندانیان دارای منابع مالی مستمر باشد.

استاندار فارس افزود: برای حمایت از زندانیان با توجه به شرایط آنها باید عمل کرد و با حمایت مالی از بدهکاران و محکومان مالی از ورود آنها به زندان ها جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: از طریق کمک های نقدی باید مقدمات سریعتر آزادی زندانیان از زندان ها فراهم شود و شرایط برای اشتغال خانواده زندانیانی که  به دلیل نوع جرم در زندان باید محکومیت خود را سپری کنند نیز فراهم شود.

استاندار فارس تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان زندان ها مسیر بازگشت به خلاف را مسدود کند و در کنار ایجاد اشتغال، باید به منابع مالی جاری انجمن حمایت از زندانیان نیز توجه شود و انجمن حمایت از زندانیان باید با تامین مالی جاری و مستمر به خودکفایی برسد.

خاطر نشان می شود، استاندار فارس در این جلسه بر لزوم توجه به وضعیت زنان زندانی جرائم مالی نیز تاکید ویژه داشت.

کد خبر 1138199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha