خواهران شهدای مدافع حرم پیام رسان رسالت شهداء هستند

اکبری با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه ویژه خواهران شهداء مدافع حرم در تعمیق بخشی معارف اسلامی گفت: خواهران شهدای مدافع حرم پیام رسان رسالت شهداء هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « لیلا اکبری» طی نشستی که یکشنبه 26 دی ماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با حضور خواهران شهدای مدافع حرم استان البرز برگزار شد گفت: ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز رحلت مادر سقای آب و آینه حضرت ام البنین(س)، شبکه سازی بانوان با محوریت خواهران شهدای مدافع حرم با هدف تقویت برنامه های هدفمند تشکیلاتی و منسجم ویژه دختران و بانوان در اولویت برنامه های امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز قرار گرفته است.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: با هدف برنامه ریزی منسجم و هدفمند در قالب اجرای طرح های اجرایی مانند حرف آورد، رفیقانه، طرح ایران 1440 و ... این مهم با همراهی و هم اندیشی خواهران شهدای مدافع حرم در استان البرز همراه است.

 

به گفته وی، مصادف با سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، برنامه و ساز و کار تشکیلاتی طی تماس با دیگر خواهران شهدای مدافع حرم مطرح شد که طی آن نیز پیشنهادهایی عنوان گردید.

 

وی اظهار کرد: تشکیل کانون پیام آوران عاشورا که محل فعالیت خواهران در مراکز استان ها از جمله اقدامات در حال انجام است، که مراحل قانونی خودش را برای اخذ مجوز می گذراند و اساسنامه آن در حال نوشتن است.

 

وی عنوان کرد: هدف از شکل گیری این کانون این است که خواهران شهدای مدافع حرم با تأسی از حضرت زینب(س) با اقتدار و حماسه آفرینی و با بهرهمندی از ظرفیت های سازمان در روند شبکه سازی بانوان فعالیت های موثری به انجام دهند.

 

اکبری با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه شهداء این انقلاب را با خون خود بیمه کردند و امروز خانواده شهداء مهمترین و اثرگذارترین قشر در جامعه برای پاسداشت مسیری هستند که شهداء فتح کردند بر لزوم هم اندیشی وشبکه سازی با محوریت خواهران شهدای مدافع حرم تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه نهضت تبلیغی بانوان استان البرز از 2 سال گذشته شکل گرفته است بیان کرد: هدف این نهضت و خطاب آن بانوان و دختران اثرگذار است که از ظرفیت آنان آن گونه که باید در جهت تعالی دینی استفاده شود.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: نهضت تبلیغی بانوان با بهره مندی از توان خود برای شکست حصر تبلیغی دشمن همچنین تعالی جبهه خانواده اسلامی بهره مندی می شود.

کد خبر 1138227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha