معیشت خانواده های نیازمند شهدا مورد توجه قرارگیرد/ شهر گران مدیریت نشود

نادرالاصلی با اشاره به زندگی ضعیف برخی از خانواده های شهدا گفت: معیشت این دسته از خانواده ها در شهر بررسی و قشر آسیب پذیر آنان مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مجید نادرالاصلی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) به ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ و مادران شهدا اشاره کرد و اظهارداشت: مادران شهدا نقش آفرینی زیادی داشته اند و شخصیت های این چنینی و بزرگی مثل شهید سلیمانی در دامان آنان پرورش یافته اند.

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به جایگاه شهدا و نقش آنان در عزت انقلاب اسلامی گفت: برخی از مادران و پدران شهدا در شرایط سختی زندگی می کنند و معیشت آنان دچار مشکل شده و مسئولان به فکر این قشر باشند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در کنار معیشت این دسته از خانواده ها در شهر  بررسی و قشر آسیب پذیر آنان مورد حمایت قرار دهد که البته این کار هم با رفع تکلیف اداری توام نباشد.

نادرالاصلی به دغدغه های مردم در شهر اشاره کرد و اذعان داشت: شهروندان خواستار شفافیت در مدیریت شهری و توجه به دغدغه ها و نیازهایشان توسط اعضای شورای شهر و شهرداری هستند.

وی ایجاد میز خدمت در نقاط مختلف شهر را ضروری خواند و از شهرداری اصفهان خواست تا این اقدام را برای رسیدگی هرچه بیشتر به دغدغه های مردم انجام دهد و اعضای شورای اسلامی شهر نیز بازدید از مناطق مختلف داشته باشند.

این عضو شورای شهر اصفهان از آلودگی هوای اصفهان انتقاد کرد و اذعان داشت: تنفس و زندگی مردم با مشکل روبرو شده و همه نهادهای متولی نقش خود را در رفع این چالش ایفا کنند.

*شهر گران مدیریت نشود

وی با اشاره به ارائه بودجه 1401 شهرداری اصفهان گفت: افزایش بودجه نباید بر دوش مردم قرار گیرد و شورای دور ششم به مردم قول دادند تا از هزینه های زیادی بکاهند و شهر را ارزان مدیریت کنند.

نادرالاصلی ادامه داد: نباید افزایش بودجه بر دوش مردم قرار گیرد و در شرایط سخت زندگی آنان را با مشکلات بیشتری روبرو کنیم.

وی بر استفاده از ظرفیت مشارکتی، سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و اذعان داشت: شهرداری این پتانسیل های مهم را در مدیریت شهری مورد استفاده قرار دهد و تامین بودجه را به این سمت هدایت کند.

عضو شورای شهر اصفهان همچنین جلوگیری فساد و رانت در بودجه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پرداخت های نامتعارف در شهرداری باید جلوگیری و همه چیز شفاف شود.

کد خبر 1138240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha