لزوم حضور همه مدیران در محل ماموریت/ هیچ عذری پذیرفته نیست

عباسی با بیان اینکه همه مدیران در محل ماموریت آماده باشند گفت: عذرها در بحران برف پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز ( یکشنبه،۲۶ دی ) در جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: بارش برف و باران نعمت الهی است و باعث حفظ ذخایر آبی در استان می شود.‌

استاندار گیلان با بیان اینکه با بارش باران در مناطق کوهستانی سفره های زیر زمینی آب بیشتر می شود گفت: گاهی بارش ها در مناطق جلگه و دیگر مناطق بحرانی می شود که همه دستگاه ها با این پیش بینی بایستی در آماده باش کامل قرار گیرند.

عباسی اذعان کرد: ما از نظر مانور مهارت داریم انشالله با تجاربی که دارید به صورت عملی نیز با هماهنگ های منسجم انجام شده؛ دچار مشکل نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستانی فرمانداران رئیس ستاد بحران شهرستان هستند افزود: ما نبایستی نگاه کنیم تا وضعیت بحرانی شود و بعد شروع به فعالیت کنیم با این رفتار دچار خسارت خواهیم شد‌.


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه پیش بینی بحران داشته و با مدیریت مهندسی، فعال باشیم و با آمادگی کامل در مقابله با بحران ها بایستیم تصریح کرد: با اطلاع رسانی به مردم و با جلوگیری از تردد های غیر ضروری می توان جلوگیری کرد.
نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: در این چند روز تمامی مرخصی های مدیران لغو است و هیچ عذری پذیرفته نیست.


عباسی با تاکید بر اینکه همه نیازهای اساسی استان تهیه و دستگاه های مربوطه در آماده باش کامل باشند، خاطر نشان کرد: همه دستگاهها از جمله بهداشت و درمان، راهداری، برق منطقه ای و گاز در آماده باش کامل بوده و مشکلات برای بحران را پیش بینی و تجهیزات مورد نیاز را در دسترس قرار دهند.‌

استاندار گیلان پیش بینی هواشناسی بر این است که از ساعت ۲ نیمه شب دوشنبه( ۲۷ دی) بارش برف در جلگه و دیگر مناطق آغاز می شود افزود: همه مدیران و فرمانداران در شهرستان ماموریت خود اسکان داشته باشند تا دچار مشکل بحرانی برف نباشیم. ‌


عباسی با هشدار به مدیران اظهارداشت: اگر مدیری در بحران پیش رو محل خدمتش حاضر نباشد، و اگر چنین گزارشی دریافت شد آن مدیر به استانداری آمده و استعفای خود را اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم گیلان در گذشته در بحران برف آسیب دیده اند تصریح کرد: همگان در آماده باش کامل قرار گیرند. 

کد خبر 1138250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha