مرزبانان میهمان سفره مادران شهدا در نقطه صفر مرزی شدند

بیهقی گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ مادران شهدای مظلوم مرزبانی همزمان با ۲۶ دی ماه سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران شهدا، تعدادی از مادران گرانقدر شهدای مظلوم مرزبانی از مرزهای استان بازدید نمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از پايگاه اطلاع رسانی فرماندهي مرزباني خراسان رضوی، «مجتبی بیهقی» از تکریم مادران شهدای مظلوم مرزبانی در نقطه صفر مرزی خبر داد و گفت:در راستای ارج نهادن به مقام شامخ مادران شهدای مظلوم مرزبانی همزمان با ۲۶ دی ماه سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران شهدا، تعدادی از مادران گرانقدر شهدای مظلوم مرزبانی از مرزهای استان بازدید نمودند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به استقبال گرم مرزبانان با شاخه های گل افزود : مادران شهدای مظلوم مرزبانی با حضور در یک پاسگاه مرزی به یاد فرزندان شهیدشان غذای ظهر مرزبانان را طبخ نمودند و مرزبانان را میهمان سفره شان کردند.

 

بیهقی در ادامه عنوان داشت: مرزبانان پس از اقامه نماز ظهر، زیارت عاشورا را بیاد شهدا مرزبانی همراه با مادران شهدا قرائت و در سوگ حضرت ام البنین سلام الله علیها عزاداری نمودند.

 

وی تصریح کرد : در این مراسم سربازان پاسگاه مرزی لوح یادبودی را به جهت تکریم به مادران شهیدان پارداد، رحمانی، قرایی، مهراندوز، احمدی النگ و خدادادی اهدا نمودند.

کد خبر 1138299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha