تولید مجموعه مستند«خادمان فیروزه ای» درباره خادمان مساجد سراسر کشور

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند«خادمان فیروزه ای» درباره خادمان مساجد سراسر کشور از پخش این مجموعه در ایام مبارک رمضان از شبکه افق سیما خبر داد.

یزدان پرونده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که هم اکنون در حال فیلمبرداری و مصاحبه با خادمان مساجد در برخی استان های کشور است، اظهار داشت: مجموعه مستند "خادمان فیروزه ای" در سیزده قسمت 26 دقیقه ای برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه افق سیما آماده می شود.

 

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند«خادمان فیروزه ای» افزود: پیش بینی ما این است که با پایان مراحل فیلمبرداری و انجام مصاحبه با خادمان مساجد، کارهای مربوط به تدوین این مجموعه نیز تا پایان سال انجام شود.

 


وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم عمار گفت: این جشنواره حقیقتاً در سال های اخیر با توجه به رویکرد مردمی اش توانسته در جامعه اثرگذار باشد و آن چه به نظر بنده مهم است این که باید به استعدادهایی که تازه وارد عرصه رقابت شده اند، توجه کرد و زمینه حمایت و تشویق آن ها را فراهم کرد.

 


این طلبه مستندساز همچنین بیان داشت: رویکرد انقلابی و مردمی جشنواره فیلم عمار باعث شده که در همین سال ها، فیلمسازان جوان رشد یافته و بتوانند با مضامین دینی و انقلابی به تولید آثار ارزشمندی دست بزنند به خصوص در زمینه مطالبه گری انقلابی که حرکت های خوبی را در همین سال ها شاهد بوده ایم.

 


تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند«خادمان فیروزه ای» افزود: این جشنواره به لطف الهی تاکنون راه خوبی را طی کرده و امید است که بهتر بتواند این راه را ادامه داده و منشأ آثار و برکات بیشتری باشد.

کد خبر 1138324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha