تامين بودجه مجتمع های فرهنگی نیمه تمام از اولویت‌های شهرداری باشد

جراره گفت: رسيدگی و تامين بودجه برای مجتمع های فرهنگی كه كارشان ناتمام مانده از اولویت‌های شهرداری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فاطمه جراره » در مسجد جمع نمازگران مسجد امام موسی بن جعفر(ع) محله سه راه برق ضمن تسليت وفات حضرت ام البنين (س) اظهار كرد: موضوعات مطالبات مردم اين محله كاملا به حق است، ما متاسفانه مشكلات متعددی در محلات داريم اما با برنامه ريزی كه در شورای شهر اتفاق افتاده است بنا بر اين است كه هم شهردار و هم اعضای شورای شهر در محلات قرار بگيرند و مشكلات را از زبان اهالی محلات شوند.

 

وی افزود: هر تصميمی كه درباره محلات گرفته مي شود بايد با توجه به اولويت بندی و نياز اهالی همان محله باشد، بعضی خواسته های مردم از امور شهرداری است كه بايد انجام شود خواسته هايی مثل؛تنظیف و جمع آوری زباله و آسفالت معابر و کوچه ها كه بايد جز برنامه های شهرداری باشد.

 

رئيس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان كرد: يكی از دغدغه هايی كه وجود داشته است و از خواسته های اكثر بانوان و آقايان اين جمع است موضوعات ورزشی و مجتمع فرهنگی است و ساليان سال است كه مورد بی توجهی قرار گرفته است، رسيدگی و تامين بودجه برای مجتمع های فرهنگی كه كارشان ناتمام مانده اند بايد اولويت شهرداری باشد.

 

جراره اضافه كرد: نگاه شورای شهر بر اين است كه شهرداری كمال همكاری را در رفع نياز مردم داشته باشد، ما قرار است به صورت ويژه به مناطق كم برخوردار رسيدگی كنيم، اعضای شورای شهر بايد برنامه ريزی كند و شهردار محترم آنان را اجرا كند، از طرف شورای شهر بنده قول ميدهم كه موضوعات اولويت دار طرح شده از سوی مردم را مورد برنامه ريزی و اجرا قرار دهيم.

 

وی ابراز كرد: قرار نيست در يک سال تمام مشكلات حل شود اما با اولويت بندی مشكل های مهم را بر طرف خواهيم كرد، بعضی از خانم های حاضر در جمع اظهار كردند كه خيابان هايی بايد احداث شود تا عبور ماشين های امداد رسانی مثل آتش نشانی و آمبولانس بهتر شود و در نهايت خدمات بهتری ارائه شود.

 

رئيس شورای اسلامی شهر بندرعباس تشريح كرد: حضور شهردار و عوامل شهرداری نشان دهنده اين است كه در اينجا قرار است كار انجام شود، فقط اين نيست كه ما شنونده حرف شما باشيم حتما موارد مهم در اولويت اجرا قرار خواهند گرفت؛ ما نبايد زمان را از دست بدهيم و بايد در سريع ترين وقت ممكن به مشكلات مردم رسيدگی كنيم.

 

وی در پايان خاطر نشان كرد: نتيجه كار بايد به اطلاع أهالی منطقه برسد،حضور ما در اينجا بايد برای مردم مفيد باشد و اميد آنها را نبايد نا اميد كنيم و نبايد شرمنده آنها شويم، يكسری از مشكلات را ميشود در زمان كوتاه حل كرد اما بعضی از حل مشكلات زمانبر است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1138361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha