ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت گره گشایی از مشکلات مردم اجرایی شود

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر در خراسان شمالی با تأکید بر مردمی بودن برنامه های دهه فجر گفت: ویژه برنامه های دهه فجر باید با محوریت گره گشایی از مشکلات مردم اجرایی شود تا شاهد نتایج مطلوب باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی صبح امروز دوشنبه (27 دی ماه) در نخستین نشست اعضای کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است، بر بهره مندی از این فرصت تأکید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه با شیوع کرونا در دو سال گذشته ویژه برنامه های دهه فجر بسیار محدود و بیشتر در فضای مجازی اجرایی شد، افزود: امسال با توجه با بهبود شرایط کرونایی و رنگ آبی کشور، برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه به رسم هر ساله برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در ایام دهه فجر اجرایی می شود، حضور مدیران و مسئولان در این برنامه و تلاش برای حل مشکلات مردم را قوت قلب برای مردم دانست و اظهارکرد: ویژه برنامه های دهه فجر باید با محوریت گره گشایی از مشکلات مردم اجرایی شود تا شاهد نتایج مطلوب باشیم.

 

شیرازیان، بر مردمی بودن برنامه ها و فعالیت ها تأکید کرد و گفت: اعضای جلسه برای برنامه های نو و خلاقانه در حوزه مساجد، طرح ارائه دهند تا برنامه های امسال متنوع تر اجرایی شود.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی، احصاء آسیب های اجتماعی در محله های مختلف را لازمه برنامه ریزی برای حضور مدیران و مسئولان مرتبط در برنامه های «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» اعلام کرد و گفت: با توجه به مشکلات و گرفتاری های اقتصادی مردم، پیشنهاد شده علاوه بر ویزیت رایگان مردم، مشاوره رایگان هم به عنوان برنامه های جنبی این ویژه برنامه در نظر گرفته شود.

 

وی، برگزاری مسابقه خاطره نویسی، دل نوشته، کارگاه های آموزشی، ارائه پاسخگویی به مشکلات مردم، نمایشگاه های خوداتکایی و اکران فیلم های انقلابی در مساجد را از دیگر برنامه های پیشنهادی کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی کرد.

 

در ادامه این نشست، اعضای کمیته مساجد به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

کد خبر 1138367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha