اهداف سفر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به بغداد تشریح شد

اهداف سفر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس که در رأس یک هیئت پارلمانی به بغداد سفر کرده، تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در تشریح سفر به عراق اظهار کرد: در این سفر سه روزه دیدار و گفتگو با وزرای تجارت و حمل و نقل، رییس اتحادیه اتاق های بازرگانی و نیز رییس کمیسیون سرمایه گذاری ملی عراق در دستور کار قرار دارد.

 

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: هدف از این سفر افزایش و ارتقاء ظرفیت های تجاری و همکاری های مشترک اقتصادی بین دو کشور است و سند یادداشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق فی مابین اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق هم قرار است امضا شود. 

 

 

وی ادامه داد: حضور در همایش تجاری اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق در بغداد، حضور در همایش تجاری کربلا و نجف اشرف از دیگر برنامه های مهم این سفر است.

 

 

گفتنی است؛ در این سفر تعدادی از اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی، رییس اتاق مشترک ایران و عراق، روسای اتاق های استان های غربی کشور، روسای کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی ایران و نیز تعدادی از صادر کنندگان برتر کشور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز رییس اتاق بازرگانی ایران را همراهی می کنند.

کد خبر 1138391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha