مجوز تاسیس بیمارستان محلی در قهستان اخذ شد

خسروی اسفزار گفت: مجوز تاسیس بیمارستان محلی در قهستان شهرستان درمیان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۲۷ دی) در جمع مدیران و مسئولان شهرستان درمیان اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگان مجلس حضور در صحن علنی و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی است و کار اجرایی از وظایف ذاتی نمایندگان نیست.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخذ مجوز ساخت بیمارستان محلی قهستان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ثمر رسید، گفت: مجوز بخش جدید میان دشت این شهرستان نیز با تلاش و همراهی همه مسئولان اخذ شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پیگری برای اخذ مجوز ماده ۲۳ برای جاده بیرجند- گزیک، افزود: راه‌اندازی جایگاه سی ان جی یکی از مشکلات جدی شهرستان درمیان است که پیگیری این موضوع از ابتدا در دستور کار قرار گرفت و در دیدار با وزیر نفت این مشکل را منتقل کردم و مقرر شد که بخش خصوصی ورود پیدا کند که هماهنگی‌ها با بخش خصوصی هم انجام شده اما پیگیری‌ها ما برای حل این مشکل همچنان ادامه دارد.

 

خسروی اسفزار با اشاره به لزوم راه اندازی مجدد کشتارگاه مرغ درمیان و انتقال این مشکل به استاندار خراسان جنوبی و رئیس کل دادگستری برای بررسی در سفر شهرستانی، عنوان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های رئیس جمهور این است که تولید به هر بهانه‌ای نباید تعطیل شود لذا براساس وظیفه خود با جدیت پیگیر حل مشکل این کشتارگاه هستیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای راه‌اندازی اداره ثبت اسناد در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: همچنین برای مرمت قنوات و جبران خسارت سیل سال ۱۳۹۸ به تمامی دستگاه‌های متولی بارها موضوع را منتقل و نامه‌نگاری کردیم.

 

وی ادامه داد: بازگشایی مرز گلورده را به عنوان یکی از دغدغه اصلی همراه با سایر نمایندگان و مسئولان استانی بارها پیگیری کردیم و در حال حاضر هم بازگشایی این مرز در دستور کار مسئولان استانی قرار دارد.

 

خسروی اسفزار در ادامه با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده مجلس بود، تصریح کرد: از این میزان یک میلیارد تومان براساس ضرورت به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس اختصاص دادیم و هفت میلیارد تومان به شهرستان بیرجند و هفت میلیارد دیگر هم به شهرستان‌های خوسف و درمیان اختصاص یافت.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه دهگردشی در راستای بررسی مشکلات مردم به‌ صورت میدانی و مستمر در دستور کار است.

کد خبر 1138411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha