هماهنگی در خصوص آغاز پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ حوزه های علمیه خواهران

نشست بررسی و هماهنگی در خصوص آغاز پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی معاونین آموزش و فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در رابطه با زمانبندی تبلیغات پذیرش و برنامه ها و فعالیت های کانون های رضوان سراسر کشور برای  سال تحصیلی 1402-1401 برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجج اسلام تهرانی معاون آموزش، محدر معاون فرهنگی و بهشتی پور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و دیگر مسئولین ادارات کل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران برگزار شد؛ ضمن تبیین اهداف و کارکردهای کانون های رضوان، بر ضرورت برنامه ریزی لازم جهت ارتقاء و بهبود فعالیت های این کانون ها در کشور تأکید شد.

همچنین زمانبندی در رابطه با تبلیغات محیطی و چهره به چهره، تصمیم گیری در رابطه با مسئولیت هماهنگی و راهبری کانون های رضوان از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

شایان ذکر است، سال گذشته، بیش از 450 کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با هدف نام نویسی از طلاب توانمند و مستعد برای تبلیغ چهره به چهره جهت جذب در مدارس علمیه ایجاد شد.

تداوم ارتباط مستقیم و صمیمانه با کنشگران فعال حوزوی، ارتقاء سطح توانمندی‌ها و تجهیز طلاب خواهر، شناخت استعدادهای طلاب، بهره بردن از نیروی جوان و خلاق در برنامه‌های آتی مرکز، از دیگر اهداف راه اندازی کانون های رضوان است.

 

کد خبر 1138442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha